Słowem wstępu.

Witam, cześć i czołem! 

      Tak słowem wstępu – Jestem szesnastoletnią dziewczynką, która w głowie ma dużo słów i marzeń.
Bloga założyłam po to, żeby dzielić się z Wami, kochani ludzie, moimi słowami i marzeniami, wielkimi i małymi sprawami 🙂
Mieszkam w niewielkim miasteczku. Jestem przyszłą licealistką, a za kilka lat, mam nadzieję, dobrą panią psycholog. Uwielbiam oglądać bajki.

      Jednym z moich marzeń jest pisanie dla ludzi, pisanie czegoś co się podoba. Mam nadzieję, że moje literki złożone w słowa, a potem w zdania, spodobają Ci się i będziesz mnie raz na jakiś czas odwiedzać. 🙂
Dlaczego akurat iscnacalosc? Za dużo w życiu było momentów kiedy sama siebie hamowałam. Nie pozwalałam wyrazić swoich myśli, uczuć. A przecież w życiu chodzi o to, żeby iść na całość! Tutaj będę szła na całość. Mam nadzieję, że przekonam również do tego Ciebie! Przecież życie mamy tylko jedno… 😉

      Postaram się pisać w miarę ciekawie i zrozumiale, żeby Ciebie czymś zaciekawić. Od Ciebie oczekuję komentarzy – krótkich, długich, pozytywnych czy negatywnych – przyjmę wszystko 🙂

Ja się już żegnam. Do zobaczenia w następnym wpisie! 🙂

IśćNaCałość

2 uwagi do wpisu “Słowem wstępu.

Skomentuj

